A GfK közleményében hangsúlyozza: a magyar háztartások vásárlási szokásait feltérképező tanulmány szerint a legtöbben a hipermarketekben és a kisebb önkiszolgáló boltokban vásárolnak, előbbiek előnye ugyanis a széles választék, míg utóbbiaké a lakóhelyhez közeli fekvés. A szerzők kiemelik: az üzletláncok közötti választásnál továbbra is az árszínvonal, a minőség és a választék a döntő, azonban a korábbi tendenciákhoz képest lényegesen megnőtt az akciók szerepe is. A legnagyobb érdeklődés a tejek és tejtermékek, húsok és húskészítmények, friss zöldségek és gyümölcsök, illetve a háztartási vegyi áruk akcióit kíséri, míg az italok, valamint a papírtermékek és a konzervek promóciói iránt minimális az érdeklődés – fejti ki a GfK.
(MTI)
Így vinné háborúba Európát a NATO főtitkára














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!