A menetrend szerinti és charter járatokon összesen 3,3 millió utast szállított a légitársaság tavaly, piaci részesedése ezzel két százalékponttal 43,5 százalékra növekedett. A forgalom növekedését a Malév a 2009 elején bevezetett új kereskedelmi stratégiájának tudja be, egyebek között új árazási politikája sikereként értékeli, amellyel felvette a versenyt a diszkont társaságokkal. A legdinamikusabb, több mint tíz százalékos növekedést októberben és decemberben ért el a légitársaság.
Karim Makhlouf, kereskedelmi vezérigazgató-helyettes a közleményben hangsúlyozta, hogy a férőhely kihasználtság 2 százalékponttal 66,5 százalékra emelkedett az európai és közel-keleti útvonalhálózaton.
(MTI)















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!