A Terno piackutató intézet vizsgálata szerint a Szlovákiában legnagyobb hálózat, a Tesco az előző évinél 15 százalékkal kevesebbet, 1,14 milliárd eurót forgalmazott.
A második helyen álló Metro Cash&Carry Slovakia forgalma 461 millió euró volt, 25 százalékkal csökkent. A harmadik, a Billa forgalma csak 8 százalékkal esett, 440 millió euróra.
Egyes hálózatok ugyanakkor a válság ellenére is erőteljesen növelték forgalmukat: a legnagyobb, 49 százalékos forgalombővülést a GG Tabak könyvelhette el.
A Magyarországon is honos kereskedelmi láncok közül a CBA Slovakia 14 százalékos, a bauMax 29 százalékos forgalomcsökkenéssel zárta a tavalyi évet Szlovákiában.
(MTI)
Kiderült, lesz-e fehér karácsony + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!