Az 1000 megkérdezett vállalkozás 44 százalékának nőtt a bevétele, 34 százaléknak jelentősen csökkent a forgalma, 22 százalék nem tapasztalt változást az előző év karácsonyához képest. A tanácsadó cég emlékeztet arra, hogy 2009. januárban végzett kutatása szerint 2008 karácsonyakor a cégek 38 százalékának stagnált, 21 százalékának csökkent, 41 százalékának nőtt a forgalma az előző év karácsonyához képest. A Marketing Commando.hu szerint mindez arra enged következtetni, hogy a stagnáló cégeket sújtotta a leginkább a válság, igazolva az előzetes várakozásokat.
A felmérés megállapította, hogy a legjobb karácsonya az intenzív marketinget folytató kkv-knak volt, amelyek 72 százaléka jelzett nagyobb forgalmat.
(MTI)















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!