A társaság adózott eredménye több mint kétszeresére nőtt az idei első negyedévben: 64,4 millió dollárt, részvényarányosan 50 centet tett ki, egy évvel korábban 24,3 milliót, 20 centet. A bevétel 22 százalékkal 633,6 millió dollárra nőtt a tavalyi évben elszenvedett 22 százalékos csökkenés után. Elemzők 37 cent részvényarányos nyereséget és 612 millió dollár bevételt vártak.
Azonos üzletszám alapján a legnagyobb mértékben az ázsiai csendes-óceáni térségben nőtt a forgalom, 21 százalékkal, Észak- és Dél-Amerikában 15 százalékkal, Európában 14 százalékkal. A cég zászlóshajójának számító New York áruházban 26 százalékos volt a növekedés a tavalyi 46 százalékos visszaesés után. A növekedés motorja Kína volt, ahol a társaságnak tizenegy áruháza van, világszerte 221.
(MTI)
Így még soha nem találkozhattunk Liszt Ferenccel















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!