Tarlós a Ma reggelben elmondta, hogy a szocialisták és a Fidesz–KDNP programja között a fő különbség, hogy a szocialistáknak 15 évük volt arra, hogy a világraszóló elképzeléseiket megvalósítsák, ahogy Horváth Csabának is – aki a Demszky–Hagyó-féle vezetés aktív részese és tagja volt – négy egész év állt a rendelkezésére, hogy egyáltalán belefogjon ennek a programnak a megvalósításába. Ezért elég furcsa, hogy a szocialisták akkor jönnek elő ilyen nagyvonalú elképzelésekkel, amikor történelmi mértékben elbuktak egy választást – hangsúlyozta a politikus.
Tarlós szerint azon nyugat-európai városokban, ahol már bevezették a dugódíjat, fel sem merült az ingyenes közösségi közlekedés gondolata, ugyanakkor Horváth felvetése azért is meglepő, mert alig több, mint egy hónapja a szocialista politikus még kormánybiztosként kierőszakolt és aláírt a saját kormányával egy megállapodást, amelynek egyik szigorú pontja a szerződésbe beépített tarifaemelés. Ehhez képest az MSZP főpolgármester-jelöltje alig egy hónappal később egy karmesterszerű mozdulattal leinti önmagát és ingyenességet ígér – tette hozzá a frakcióvezető.
A politikus kifejtette: a dugódíj nem ördögtől való elképzelés, de meg kell teremteni a feltételeit, ezek ma Budapesten nem léteznek. Ugyanakkor a működtetésének is vannak költségei, szakértők számítása szerint a dugódíj bevétele így két és fél milliárd forint lehet, ami a BKV működési költségének 1,8 százaléka.
(Forrás: MTV)

Elképesztő, mit mondott a tárgyalásán a karateedző, aki felrúgott egy fiút a szolnoki kalandparkban