A @NASA_Astronauts címről mindeddig a NASA küldetéseivel kapcsolatos üzenetek érkeztek a Twitterre, pénteken azonban egészen más jellegű csiripelést olvashattak az érdeklődők. Valaki LCD- és plazmatelevíziók vásárlására buzdított.
Mint kiderült, nem az űrhajósok lettek reklámemberek, hanem valaki feltörte a NASA által használt Twitter-profilt. Az ügynökség szakértői szerint mindössze 15 perc alatt helyrehozták a hibát, ez alatt azonban öt rövid üzenetet is küldött a hacker a címről.
A NASA már régóta használja a Twittert a különböző küldetésekről szóló információk közvetítésére, a Nemzetközi Űrállomáson (ISS) pedig megengedték az űrhajósoknak, hogy szörföljenek a világhálón, s akár a Twitteren keresztül is információkkal lássák el az érdeklődő felhasználókat.
(space.com)














Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!