A közlemény szerint az október közepén megkezdődő munkálatok során csaknem 12 kilométer hosszúságban erősítik meg az út burkolatát úgy, hogy a 11,5 tonna tengelyterhelésű járművek is közlekedhessenek rajta.
A beruházás kivitelezését közbeszerzési eljárás alapján a Teerag-Asdag Kft. nyerte el, és várhatóan 2011 augusztusában megtörténhet a műszaki átadás. A 47-es út ezen szakaszán a projekt második ütemében új közúti felüljáró is épül Mezőberény határában. A Szajol–Békéscsaba–Lőkösháza vasútvonal felújításához kapcsolódva ugyanis a tervek szerint jövő júniusban új felüljáró építése kezdődik, amelyet egy év alatt kívánnak befejezni.
Loppert Dániel, a NIF kommunikációs vezetője szerint a felújítás nyomán gyorsabb és biztonságosabb lesz a közlekedés a nagy forgalmú főúton, ami egyben növeli a térség versenyképességét, így csökkenhet a munkanélküliség is. A beruházás az Európai Unió támogatásával, a regionális fejlesztési alap (ERFA) társfinanszírozásával, a Közlekedési Operatív Program (KÖZOP) részeként valósul meg. A támogatás összege bruttó 4,8 milliárd forint, ebből 15 százalék a hazai forrás, és 85 százalék származik az ERFA-ból.
(MTI)
Leváltják az edzőt, aki Bognár György és Hornyák Zsolt mellé került az NB I-ben















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!