Ázsiában több sör fogyott

Üzletrészeladások miatt csökkent a világ legnagyobb söripari csoportjának a profitja a harmadik negyedévben, ezt leszámítva viszont nőtt a nyereség főként a brazíliai, kínai és az oroszországi értékesítés növekedésének köszönhetően.

MNO
2010. 11. 03. 10:42
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Budweiser, Stella Artois és Beck márkákat forgalmazó Anheuser-Busch InBev szerdai közlése szerint a társaság adózott eredménye 7,2 százalékkal csökkent a harmadik negyedévben, 1,43 milliárd dollárra az egy évvel korábbi 1,55 milliárdról. Eközben a bevétel 9,32 milliárd dollárra mérséklődött 9,76 milliárdról. Az egyszeri tételek hatásait nem tartalmazó nettó eredmény viszont 32 százalékkal növekedett, 1,13 milliárd dollárról 1,49 milliárdra, a kamat- és adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény (EBITDA) pedig – ugyancsak a rendkívüli tételektől megtisztítva – 11 százalékkal, 3,53 milliárd dollárra emelkedett.

A vezetés a negyedik negyedévben nagyobb profitnövekedést vár EBITDA-szinten, mint a harmadikban, számszerűsített adatot azonban nem közölt. A belga söripari csoport adja a világ sörtermelésének nagyjából 20 százalékát.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.