A város önkormányzata arról tájékoztatott, hogy a zökkenőmentesebb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében korszerűsítették az ügyfélfogadási rendszert. A polgármesteri hivatal Eötvös téri épületében működő szervezeti egységeiben már nemcsak személyes és telefonos, hanem a városi honlapon keresztül internetes időpontfoglalásra is lehetőség nyílik. A nagykanizsaiak az ügyfélszolgálati és okmányirodába, a szociális, a közigazgatási és az építéshatósági osztályhoz, valamint a gyámhivatalba kérhetnek elektronikus időpontfoglalást.
A www.nagykanizsa.hu oldalon elérhető menüpontban lehet kiválasztani a – lovári nyelven is megadott – szervezeti egységet és a megfelelő ügytípust, illetve kikeresni a szabad időpontok közül az ügyfél számára legmegfelelőbbet. Ehhez a rendszer automatikusan felajánl egy naptárt az ügyintézésre kijelölt napokkal és órákkal, majd a személyi adatok és elérhetőségek megadása után rögzíthető a foglalás.
A foglalásról automatikusan e-mailt is küld a szoftver a felhasználóknak, illetve a foglalás után megjelenő visszaigazolás azonnal kinyomtatható. A nagykanizsai fejlesztés a városi önkormányzat szervezetfejlesztési pályázati projektjének részeként valósult meg az Államreform operatív program támogatásával.
(MTI)
Vizsgálat indult Franciaországban a X ellen, mert az algoritmusa alkalmas lehet külföldi beavatkozásra
