A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
0
HUNMagyarország
09:00Sportlövészet10m légpuska
HUNMagyarország
11:00KézilabdaMagyarország-Egyiptom
HUNEszter Muhari
11:15VívásJunyao Tang-Eszter Muhari
HUNMagyarország
12:20ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNMagyarország
12:26ÚszásSzabad 4 x 100m
HUNSzatmári András
13:20VívásBolade Apithy-Andras Szatmari
HUNSzilágyi Áron
13:45VívásFares Arfa-Aron Szilagyi
HUNGémesi Csanád
13:45VívásCsanad Gemesi-Eli Dershwitz
NyílNyíl

Csökkent a tejfogyasztás

A múlt évben 2,6 százalékkal csökkent a tejfogyasztás 2009-hez képest Magyarországon – közölte Posztós Zsuzsanna, a Tetra Pak Hungária Zrt. marketingvezetője csütörtökön Budapesten, sajtótájékoztatón.

MNO
2011. 05. 12. 12:46
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A szakember a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett felmérés eredményeit ismertető sajtótájékoztatón kifejtette: Magyarországon 2010-ben egy ember átlagosan 67,5 liter tejet fogyasztott. Ez napi 1,8 deciliternek felel meg, ami valamivel magasabb ugyan az unió átlagánál, de kevesebb mint a fele a szakértők által javasolt, napi félliteres mennyiségnek.

A magyarok 53 százaléka még mindig úgy véli a felmérés szerint, hogy a hőkezelés során a tejből elvesznek a legfontosabb tápanyagok. Az UHT tej nem tartalmaz tartósítószereket, továbbá a friss tej nem egészségesebb, mint az UHT tej – mondták a felmérés készítői és egészségügyi szakemberek a tájékoztatón.

Tény viszont – tették hozzá –, hogy a tej jótékony hatással van az egészségre, gyermekkorban különösen fontos pillére az egészséges táplálkozásnak. Bakos Erzsébet, a terméktanács szakmai koordinátora korábban elmondta: a tejágazat stratégiai célja, hogy az ország éves tejtermelését ismét mintegy 2 milliárd literre növeljék a jelenlegi 1,6 milliárd literről.

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.