Újabb konkrét régiós ajánlatokkal, programokkal folytatódik a nemzeti turisztikai marketingszervezet áprilisban elindított 2011. évi belföldi kommunikációs kampánya. Ennek részeként a társaság számos marketingeszközzel invitálja a hazai utazóközönséget a Balaton régió felfedezésére is, amely a magyar lakosság utazási szokásait vizsgáló legfrissebb felmérés szerint még mindig a legnépszerűbb belföldi úti cél.
A régió turisztikai kínálatára és a vendégek körében is népszerű kedvezményes üdülési ajánlatokra, illetve programlehetőségekre az MT Zrt. a 2011. évi belföldi kommunikációs kampányának részeként nagyszabású kültéri, nyomtatott és tévés megjelenések keretében „Tiszta erőből Nyár” címmel hívja fel az utazóközönség figyelmét.
Májusban, júniusban és júliusban egyebek között a Nők Lapja, a Kiskegyed, a Story, a Cosmopolitan és a Glamour magazinban jelenik meg balatoni hirdetés, illetve balatoni kedvcsináló, a legjelentősebb médiajelenlét pedig a Csillag Születik produkció során valósul meg. Emellett megjelenik a Balaton nyári rendezvényajánló magazinja, a Balaton Funzine is: az összesen 60 000 példányban kiadott nyári balatoni programfüzetet az ország számos pontján, így például Tourinform irodákban, szálláshelyeken, éttermekben, borgalériákban, kulturális és szabadidős központokban is meg lehet találni.
A magyar lakosság utazási szokásairól az MT Zrt. megbízásából készített legfrissebb reprezentatív felmérés eredményei azt mutatják, hogy a többnapos belföldi utazáson részt vevő magyar háztartások legnépszerűbb úti célja 2010-ben is a Balaton régió volt (44,5 százalék), illetve a belföldi főutazásokon részt vevők többsége is a Balaton turisztikai régiót részesítette előnyben (46,0 százalék).
(MTI)
Pszichopata, bohóc, egy múló pillanat: ez az utca emberének véleménye Magyar Péterről - videó