Nagyszabású kampánnyal népszerűsítik a Balatont

„Tiszta erőből Nyár” címmel nagyszabású kampánnyal népszerűsíti a Balaton régiót mint nyári, belföldi úti célt a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) májustól egészen augusztus végéig – közölte a nemzeti turisztikai marketingszervezet pénteken.

MNO
2011. 05. 13. 14:44
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Újabb konkrét régiós ajánlatokkal, programokkal folytatódik a nemzeti turisztikai marketingszervezet áprilisban elindított 2011. évi belföldi kommunikációs kampánya. Ennek részeként a társaság számos marketingeszközzel invitálja a hazai utazóközönséget a Balaton régió felfedezésére is, amely a magyar lakosság utazási szokásait vizsgáló legfrissebb felmérés szerint még mindig a legnépszerűbb belföldi úti cél.

A régió turisztikai kínálatára és a vendégek körében is népszerű kedvezményes üdülési ajánlatokra, illetve programlehetőségekre az MT Zrt. a 2011. évi belföldi kommunikációs kampányának részeként nagyszabású kültéri, nyomtatott és tévés megjelenések keretében „Tiszta erőből Nyár” címmel hívja fel az utazóközönség figyelmét.

Májusban, júniusban és júliusban egyebek között a Nők Lapja, a Kiskegyed, a Story, a Cosmopolitan és a Glamour magazinban jelenik meg balatoni hirdetés, illetve balatoni kedvcsináló, a legjelentősebb médiajelenlét pedig a Csillag Születik produkció során valósul meg. Emellett megjelenik a Balaton nyári rendezvényajánló magazinja, a Balaton Funzine is: az összesen 60 000 példányban kiadott nyári balatoni programfüzetet az ország számos pontján, így például Tourinform irodákban, szálláshelyeken, éttermekben, borgalériákban, kulturális és szabadidős központokban is meg lehet találni.

A magyar lakosság utazási szokásairól az MT Zrt. megbízásából készített legfrissebb reprezentatív felmérés eredményei azt mutatják, hogy a többnapos belföldi utazáson részt vevő magyar háztartások legnépszerűbb úti célja 2010-ben is a Balaton régió volt (44,5 százalék), illetve a belföldi főutazásokon részt vevők többsége is a Balaton turisztikai régiót részesítette előnyben (46,0 százalék).

(MTI)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.