Az egy részvényre jutó adózott eredmény 1,35 dollár lett az egy évvel korábbi 1,13 dollár után, 1,28 dolláros elemzői várakozás mellett. A cég pénteki közlése szerint a bevétel az időszakban 16 százalékkal 6,91 milliárd dollárra emelkedett, egy évvel korábban 5,95 milliárd dollár volt.
A jó eredmények nemcsak az új üzletnyitásoknak köszönhetők, a már meglévő „Mekikben” is jelentősen bővült a forgalom az új – elsősorban a fiatalokat megcélzó – értékesítési akciók bevezetése nyomán.
A cég két legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban és Európában 6,9, illetve 9,1 százalékkal bővült a forgalom az egy évvel korábbihoz képest. Európában a franciák, a britek és az oroszok költötték a legtöbbet a McDonald’s-okban.
A cég mintegy 32 ezer éttermet üzemeltet világszerte.
(MTI)
Szakadni fog az eső