A Magyar Nemzet birtokába került jegyzőkönyvek szerint volt például a gépen olajszivárgás, de kiderült az is, hogy a hajtómű turbinalapátjain felületi leválások, bemaródások keletkeztek. Emellett szivárgott a kerozin a jobb szárnyon lévő keszontartályból, gond volt a bal szárny borítólemezével és a faroktámasszal is. Súlyos, akár katasztrófát is okozó meghibásodás volt az is, hogy nem működött az a jelzőberendezés, amely a hajtómű hőmérséklet- változásait követi a repülés során. Később javítani kellett a légcsavart és egyéb fontos területek fűtését is. Egyszer elrepedt a gép főfutóművének fékkarimája, amely a biztonságos földre érkezéshez szükséges, de a gép több helyen be is ázott, például a vezetőfülke ablakain vagy a függőleges vezérsík belső terében – olvasható a Magyar Nemzet szerdai számában, melyből további részleteket is megtudhat.
Szijjártó Péter a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara új vezetésével tárgyalt