Az értékesítési árbevétel és az eredmény javulása az eladások növekedésének és a bővített termékkínálatnak volt köszönhető, a terjeszkedési tervek finanszírozási költségei, valamint a kedvezőtlen árfolyamhatások azonban valamelyest csökkentették a nyereséget.
A Volvo Car Corporation a 2010. második negyedévi 97 884 autónál 26,6 százalékkal több, 123 919 autót adott el az idei második negyedévben. Az eladások legnagyobb arányban, 62,1 százalékkal Kínában nőttek, míg Észak-Amerikában 43 százalékkal, a skandináv országokban 17,7 százalékkal, Európa többi részén pedig 15,5 százalékkal emelkedtek. A Volvo piaci részesedése minden régióban emelkedett. Az idei első hat hónapban a Volvo Car Corporation 230 746 járművet értékesített világszerte, 20,3 százalékkal többet, mint 2010 első fél évében.
A Volvo Car Corporation Magyarországon is növelte eladásait, és a prémium kategóriában megőrizte második helyét a rangsorban – írja a Volvo közleménye. A Volvo Autó Hungária 299 autót értékesített 2011 második negyedévében Magyarországon, 37,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Magyarországon az S60 és V60, valamint az XC60 modellek a legnépszerűbbek, az eladások több mint felét ez a három modell adja.
Az első hat hónap eredménye alapján a Volvo Car Corporation bizakodással tekint az év elé, azzal a fenntartással, hogy a bizonytalan gazdasági környezet, valamint a fogyasztói bizalom, a devizaárfolyamok és a nyersanyagárak nehezen előre jelezhető alakulása akár hátrányosan is befolyásolhatja nyereségét.
(MTI)

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség