Bővül a RO-LA kombinált fuvarozásA RO-LA kombinált fuvarozást a MÁV kiterjesztette az északi irányra is. Budapest Józsefvárosból a lengyelországi Gliwice felé az első szerelvény tegnap este indult. Mivel a MÁV nem rendelkezik elegendő RO-LA vagonnal, a szerelvényt magyar fejlesztésű kosaras kocsik alkotják. A MÁV az utóbbi hónapokban a kísért kombinált fuvarozás területén elérkezett kapacitásának felső határához. Jelenleg a MÁV az osztrák Wels felé (naponta három alkalommal) és a szlovén Sezana felé (hetente hat pár) közlekedtet RO-LA szerelvényeket, amihez valamennyi kamionszállító kocsiját felhasználja. A MÁV az igényeknek megfelelően új projektek beindításával bővíteni kívánja a kombinált fuvarozást. A vasúttársaság szerint ehhez arra lenne szükség, hogy a 2001-es évi költségvetés tegye lehetővé 50 darab RO-LA vagon megvásárlását. Ezzel lehetővé válna, hogy vasútra kerüljön az Észak-Olaszország felől Magyarországon áthaladó tranzitforgalom, így a Balaton déli partján a közutak mentesülnének a kamionforgalomtól.Szöghy
Magyar Péternek ma sem sikerült bejelenteni az összes Tisza-jelöltet














