Nagy feladat a vonalfejlesztéseken kívül a Püspökladány–Biharkeresztes szakaszon az állomásépületek felújítása, hiszen mindegyik lepusztult állapotban van. E fejlesztések modellje lehet a létavértesi vasútállomás, amelynek felújítását nemrég fejezték be. Itt is példaszerűen működtek együtt a vasút és az önkormányzat szakemberei. A hatmillió forintos munka nyomán eredeti szépségében mutatja magát az utasoknak a 105 éve épült vasútállomás. Teljes vakolatcserét, festést, fűtés-korszerűsítést végeztek, s ugyanezt tették a szolgálati lakáson is. Az önkormányzat az állomás környékét tette rendbe, felújítván az ott lévő parkot.Korszerűsítették a MÁV Rt. záhonyi körzetének létesítményeit is. Ehhez a beruházáshoz 2,6 milliárd forint értékű európai uniós forrást is felhasznált a vasúttársaság. Megújult az eperjeskei átrakó, a záhonyi vegyianyag-átfejtő és a komorói olajlefejtő állomás. Az európai keskeny és a Záhonytól keletre lévő területek széles vágányú vasútvonalainak találkozásánál biztonságosabbá válik a kapcsolat. Ez többek között segíti az Ukrajna és a FÁK-országok felé irányuló gazdasági tevékenységet, s a térség bekapcsolódását az európai gazdaság vérkeringésébe.
Hatalmas dugó az M7-esen, az M0 is torlódik
