Betonszaggató

Hajdú
2001. 01. 04. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Új csúcsmodellel gazdagodott a Porsche 911-es sorozata, hiszen a 911 GT2 420 lóerős teljesítményével a legerősebbnek számít a Porsche kínálatában. A 911 Turbón alapuló járművet a közönség először a 2001-es Detroit motorshow-n láthatja, és ebben az évben már kapható is lesz a sportkocsi. A GT2-es koncepcióját a 911 Turbónál 100 kilogrammal kisebb (1440 kilogrammos) tömeg, 42 lóerővel nagyobb teljesítmény, még sportosabb futómű és újragondolt aerodinamikai kialakítás jellemzi.A motorsportból átvett csúcstechnológia, a vezetés szolgáltatta utolérhetetlen élmény, a praktikus hétköznapi használat és a legmagasabb szintű biztonság egyaránt fontos célkitűzések voltak a tervezés során.Ezért a Porsche GT2 megkapta a legmodernebb kerámia fékbetéteket, és az utastérbe négy légzsákot építettek. A 20 milliméterrel lejjebb ültetett sportkocsi végsebessége 315 km/óra, és 4,1 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet.Ahhoz, hogy a megnövekedett teljesítmény maradéktalanul az útra kerüljön, előre 8,5Jx18-as felnit és 235/40 R18-as gumikat szerelnek, míg a hátsó felnik 12Jx18-as méretűek, és 315/30 R 18-as abroncsok feszülnek rajtuk. Az autó optikai tuningjához tartozik a nagyobb levegőbeömlő nyílásokkal kialakított orr és a manuálisan állítható hátsó spoiler.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.