Új csúcsmodellel gazdagodott a Porsche 911-es sorozata, hiszen a 911 GT2 420 lóerős teljesítményével a legerősebbnek számít a Porsche kínálatában. A 911 Turbón alapuló járművet a közönség először a 2001-es Detroit motorshow-n láthatja, és ebben az évben már kapható is lesz a sportkocsi. A GT2-es koncepcióját a 911 Turbónál 100 kilogrammal kisebb (1440 kilogrammos) tömeg, 42 lóerővel nagyobb teljesítmény, még sportosabb futómű és újragondolt aerodinamikai kialakítás jellemzi.A motorsportból átvett csúcstechnológia, a vezetés szolgáltatta utolérhetetlen élmény, a praktikus hétköznapi használat és a legmagasabb szintű biztonság egyaránt fontos célkitűzések voltak a tervezés során.Ezért a Porsche GT2 megkapta a legmodernebb kerámia fékbetéteket, és az utastérbe négy légzsákot építettek. A 20 milliméterrel lejjebb ültetett sportkocsi végsebessége 315 km/óra, és 4,1 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet.Ahhoz, hogy a megnövekedett teljesítmény maradéktalanul az útra kerüljön, előre 8,5Jx18-as felnit és 235/40 R18-as gumikat szerelnek, míg a hátsó felnik 12Jx18-as méretűek, és 315/30 R 18-as abroncsok feszülnek rajtuk. Az autó optikai tuningjához tartozik a nagyobb levegőbeömlő nyílásokkal kialakított orr és a manuálisan állítható hátsó spoiler.
Gál Kinga: Brüsszelben el akarják törölni az egyhangúságot, ez önmagában lemondásra adna okot
