Várhatóan még ezen a héten aláírja a Nemzeti Autópálya Rt. a szerződést azzal a fővállalkozóval, amely az M7-es autópálya felújítását végezheti, illetve a Balatonaligától Zamárdiig tartó jobb pályát megépítheti. A Magyar Nemzet úgy értesült, hogy erre az M3-as autópályát jelenleg is építő Vegyépszer–Betonút Konzorcium a legesélyesebb. Az M7-es autópálya teljes felújítása mintegy negyvenmilliárd forintba kerül majd. 2002-től Budapesttől Zamárdiig lehet autópályán haladni.Az M7-es autópálya felújítási munkálatait – ennek legnagyobb részét a jobb pálya teljes átépítése jelenti majd – nyolc projektelemre bontották. A beruházás első ütemeként Székesfehérvártól a főváros irányába Budaörsig már kiszélesítették a leállósávot, ahová a felújítási munkák alatt a forgalmat terelik. A bal pályát ezalatt kétszer két sávra osztják, ám a lényegesen szűkebb folyosón az átépítési munkák alatt nyolcvan kilométer lesz a megengedett legnagyobb sebesség óránként. Az M7-es felújítása márciusban kezdődik. Mint azt Bakonyi Istvántól, az NA Rt. kapcsolati igazgatójától megtudtuk, az előkészítési munkák jelenleg is folynak. Az elterelt forgalom miatt a kivitelezők a zöld sáv egy részét is közlekedésre alkalmassá teszik, a két jelenlegi pályatestet pedig egy szalagkorláttal választják el. A munkálatok során mintegy száz hidat és felüljárót kell felújítani az M7-en, ami tovább lassítja a forgalmat. Bakonyi István szerint a legtöbb fennakadásra Székesfehérvár térségében lehet majd számítani, hiszen ebben a körzetben helyezkednek el a legforgalmasabb csomópontok. Ott azért várható a szokásosnál nagyobb a forgalom, mert a Balaton északi partja felé tartó autósok többsége az átépítés ideje alatt Székesfehérvárnál letér a pályáról – tette hozzá Bakonyi István.
Itt az igazság: ő a legidősebb Viagra használó
