Határozatlan időre elhalasztja a Malév Rt. privatizációját az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő (ÁPV) Rt., ugyanakkor felgyorsítja a tárgyalásokat a légitársaság nemzetközi légügyi szövetséghez való csatlakozásáról – jelentette be Gansperger Gyula, az ÁPV Rt. elnök-vezérigazgatója tegnapi sajtótájékoztatóján.Gansperger Gyula elmondta: az ÁPV Rt. 2–4 milliárd forint közötti bevételt remélt a Malév Rt. tízszázalékos részvénycsomagjáért. A privatizációnál azonban az elsődleges cél nem az ÁPV Rt. bevételének növelése, hanem a Malév fejlesztéséhez szükséges stratégiai partner megtalálása volt. A sikertelenül zárult privatizáció után a vagyonkezelőnek kell gondoskodnia a légitársaság tőkehelyzetének rendezéséről. Ez legalább 4–8 milliárd forintot igényel, ám a Malév fejlesztéséhez ennél nagyságrendileg több tőkére lenne szükség, amelynek biztosításáról a kormánynak kell döntenie.Elmondta, hogy a pályázat keretében hét potenciális stratégiai befektető is aláírta a Malév Rt. privatizációs pályázatában való részvételre feljogosító titoktartási nyilatkozatot. Közülük négyen mutattak komolyabb érdeklődést a Malév iránt, ám végül ezek a társaságok is viszszaléptek az ajánlatok beadásától.Papi Attila, az ÁPV Rt. vezérigazgató-helyettese rámutatott: a Malév jegyzett tőkéje hétmilliárd forint, ám egy kis Boeing gép is több mint tízmilliárd forintba kerül.A Malév vezetése január végéig dolgozza ki a menetrend átalakítására vonatkozó programját – nyilatkozta lapunknak Antal Erzsébet, a Malév vezérigazgatója. Ezek a változások a nyári menetrendváltozástól lépnek hatályba. A cég hatékony működésének feltétele az LRI–Malév viszony rendezése, amely a jelenlegi gyakorlattal ellentétben a hosszú távú szerződések megkötésére irányul a jövőben.
Két gyermekkel is fajtalankodhatott az újbudai pedofil, vádat emeltek ellene
