A képviselő-testületet végig megosztottság jellemezte a kérdésben. Már a bevezetést többen ellenezték, aztán az anomáliák miatt a közgyűlésben állandó téma lett a fizetőparkolás. A vita végére az önkormányzati tulajdonú DVG Dunaújvárosi Vagyonkezelő Rt. igyekezett pontot tenni azzal, hogy megvette a fizetőparkolást üzemeltető kft. üzletrészének kilencven százalékát.
Jelenleg a jogi procedúrák miatt még átmeneti időszakról beszélhetünk, ám a tulajdonosváltást megelőzően a korábbi üzemeltető meghirdette a pótdíjak behajtását. A bejelentésre, amelyet inkább csak figyelmeztetésnek szántak, egyelőre nem reagáltak az adósok, akik sokáig reménykedtek a rendszer felszámolásában. Az új üzemeltető egyelőre nem a pótdíjak behajtásával van elfoglalva, ám a szisztéma körvonalazódott.
A személyes adatok kezelésének jogával bíró Euroinford Kft.-vel lépett kapcsolatba a dunaújvárosi parkolási társulás (is), s a két cég megállapodása alapján a Belügyminisztérium központi hivatala a megfelelő azonosító jelek meglétére kiadja a pótdíjjal tartozók adatait az Euroinford Kft.-nek, amely ezután kiküldi a felszólítóleveleket az adósoknak, s egészen a végrehajtásig viszi az ügyet. A pótdíjbehajtást 2000. szeptember elsejéig visszamenőleg hirdették meg Dunaújvárosban. Az még nem derült ki, hogy az új üzemeltető – amely egy jobb, a polgárok számára elfogadhatóbb rendszer kialakítását ígéri – tesz-e engedményt.
A Liverpool megint elszórakozta az előnyét, Szoboszlai kisegítette a csapatot
