Valósággal sokkolja a világ autóstársadalmát a nagyméretű gépjármű-visszahívás. Ez akkor történik, amikor termelési és eladási rekordok sora dől, meg és szakértők folyamatosan növekvő eladásokkal számolnak.
A nagy visszahívások sorát annak idején az Opel indította el, miután az Astra típusú családnál tankolás után „belobbant” a tartály. A svéd Volvo rejtett hibák felbukkanása kapcsán rendelte vissza szervizeibe az év elején az S80-as szériát, majd egy-két hete a Franciaországban gyártott Toyota Yaris „példányairól” bizonyososott be, hogy nem az eredeti műszaki tervek alapján működik a konstrukció. „Befulladt” a BMW kisautójának, a Nagy-Britanniában gyártott Mininek is egy ötszáz darabból álló németországi kontingense, mert kiderült: tűzveszélyes az autó.
A Suzuki autógyár több mint 145 ezer autót hív vissza a gázadagolók és váltórendszer kábeleinél észlelt hibák miatt Japánban.
A japán Honda majdnem nyolcvanezer autóját hívja vissza ellenőrzés és javítás céljából, mivel műszaki problémákat fedeztek fel modelljeiknél. A Honda a széles körben forgalmazott és 1998 októbere után készült kisautójának, a Logónak a lámpáit akarja javítani, olyan kocsikét is, amelyek idén júliusban kerültek le a futószalagról.
Egy kis alföldi faluból indult, a világ egyik legbefolyásosabb filmese lett
