Közvélemény-kutatás SMS-sel

–
2001. 10. 21. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Mobil CRM (MCRM) a Fornax Rt. által kifejlesztett SMS alapú kommunikációs rendszer. Lehetőséget biztosít közép- és nagyvállalatok számára ügyfélkapcsolataik és belső folyamatirányításuk kezelésére. A szolgáltatás segítségével a cég személyre szabott üzeneteket küldhet ügyfelei vagy külső helyszínen dolgozó alkalmazottai számára, amelyre a címzettek válaszüzeneteket küldhetnek, és azokat a rendszer automatikusan értelmezi.
A Fornax Rt. ismereteink szerint Magyarországon elsőként fejlesztette ki mobil alapú CRM-rendszerét. A cég ASP-ként (Application Service Provider = alkalmazásszolgáltató) működteti a rendszert, azaz a központi szerverparkra telepített szoftvert a felhasználók egy feltölthető keret terhére vehetik igénybe.
Az alkalmazás nagy érdeklődésre tart számot mobilszolgáltatók, bankok, közvélemény-kutató cégek, rendezvényszervezők körében, emellett az ügynökhálózattal rendelkező cégeknél is. Hasznos eszköz azok számára is, akik egy új termék vagy szolgáltatás bevezetésén fáradoznak, amelyhez gyors információáramlást kell biztosítaniuk.
A rendszer azon túl, hogy személyre szabott üzeneteket tud küldeni, és az erre érkező válaszokat automatikusan értelmezni és rendszerezni képes, segíti a multidimenziós, illetve multi-level kampányokat, valamint offline kampányok online támogatását is. A multi-level kampányon azt értjük, hogy amint a kampány első kérdésére érkezett válasz, meghatározott időn belül újabb kérdést kap a válaszoló, így néhány perc alatt könnyedén elvégezhető egy többszintes felmérés.
A rendszer egyik legfontosabb modulja a kampánymenedzsment modul, melynek segítségével online és offline kutatások, adatbázisgyűjtés, sőt direkt marketingtevékenység is végezhető. Azokat a címzetteket, akiknek sikertelen volt az üzenetküldés, a rendszer automatikusan listázza a telefonos ügyfélszolgálat részére, így annak munkáját is nagyban megkönynyíti. Az MCRM szolgáltatás moduláris felépítése lehetőséget biztosít az ügyfeleknek, hogy fokozatosan építsék ki a mobiltelefonhoz kapcsolódó ügyfél-tájékoztató és belső folyamatkezeléshez illeszkedő rendszereiket. A szolgáltatás előnye, hogy szabadon integrálható, valamint követi a technológia gyors fejlődését, nincs szükség kliensprogram telepítésére és használatára, hiszen a háromrétegű vékonykliens-architektúrának köszönhetően böngészőprogramból használható, azonban igény esetén a megrendelő cég belső hálózatán (LAN) is elérhető.
A szolgáltatás hat díjcsomagban vehető igénybe a kiküldendő SMS-ek számának függvényében. Havi ötszáz SMS-től egészen korlátlan nagyságrendig nyújtható az MCRM szolgáltatás, amellyel a megrendelő akár bruttó huszonhat forintért is elérhet egy ügyfelet.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.