Létrejött a világ legnagyobb, ötszázmillió dollár éves bevétellel rendelkező public relations (PR) cége Weber Shandwick World-wide (WSW) néven, a Weber Shandwick Worldwide és a BSMG Worldwide egyesülésével. A világ PR-szolgáltatásainak csaknem tíz százalékát magáénak tudó új vállalat a PR-iparág átfogó reformját tűzte ki céljául.
A két vállalat egyesülésének hátterében anyavállalataik egybeolvadása áll: az Interpublic Group of Companies reklám- és marketing- holding és a True North Communications vállalatcsoport múlt évi egyesített összbevétele meghaladta a hétmilliárd, nyeresége pedig az egymillárd dollárt. Az egyesülés révén az Interpublic nevet több mint 130 országban továbbvivő új vállalatcsoport nemcsak a public relations, hanem más, olyan marketingkommunikációs területeken is világelső lett, mint a McCann-Erickson és Lowe Lintas által fémjelzett reklámtevékenység, továbbá a médiaszolgáltatások, rendezvényszervezés és promóciós marketing, direkt marketing, vállalati imázsalakítás, márkaépítés és digitális kommunikációs szolgáltatások.
A WSW húsz ország hetven irodájában háromezerötszáz munkatársat foglalkoztat; Magyarországi leányvállalata 1991-ben alakult.
Zelenszkij szerint a NATO képes reagálni orosz dróntámadásra anélkül, hogy belesodródjon a háborúba
