Teljes költségvetésének egyötödét költi marketingtevékenységre idén az MT Rt., azaz a rendelkezésére álló, majdnem ötmilliárd forintból 1,1 milliárdot fordít idegenforgalmi promócióra. Újvári Ágnes elmondta: idén Brüsszelben külképviseletet, Rómában pedig információs irodát nyitott az rt.
A külképviseletek 88 vásárt szerveztek, amelyekből hetvenmillió forint saját bevételük származott. A legdinamikusabb növekedést mutató, úgynevezett „küldő országok” között Izraelt, Oroszországot, Svédországot, Hollandiát és Franciaországot emelte ki Újvári Ágnes, s közölte: kampányt indítottak az amerikai terrortámadás hatásainak ellensúlyozására a környező országokban.
Emiatt átcsoportosították költségvetésüket, így csaknem százmillió forintot tudnak fordítani arra, hogy tudatosítsák a külföldi turistákban: hazánk biztonságos, autóval is jól megközelíthető ország Európa szívében.
Hatvanmilliós korrupcióval vádolt egykori külügyessel próbálta lejáratni a kormányt Juhász Péter
