Tollhegyen

2001. 11. 23. 0:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Ideges vagyok a mai gyógyszerreklámoktól. Megy a televízióban a szokásos csaliszöveg, utána meg – egyebek mellett – ez a mondat: „A részletekről érdeklődjön orvosánál vagy gyógyszerészénél!” Ül a televízió előtt hárommillió ember, este nyolc óra van, ki-ki nyugalomban pirítóskenyeret rágcsál, délről maradt kelkáposzta-főzelékkel birkózik, és akkor azt tanácsolja neki a média, hogy forduljon a gyógyszerészéhez.
Nem találkoztam még olyan emberrel, aki azt mondta volna, hogy neki bizony saját gyógyszerésze van, csak odamegy hozzá, hogy Józsikám, hallod-e, kotyvassz már nekem valami jó kis szódabikarbónát, mert veszettül morog a hasam. Mire Józsikám már szalad is a laborba, majd föllöki a kémcsöveket, s azonmód összeüti a kért gyógyitalt, amitől aztán szép öblöseket lehet büfizni. Saját gyógyszerész. Az...
Elnéztem múltkor a kőbányai Mázsa tér környékének közönségét, vajon nekik milyen gyógyszerészük lehet ebben a cudar világban, de semmi konkrétumot nem tudtam meg. A Mázsa tér közönségének egyik fele éppen betétes üveget és éticsigát keresgélt a parkban, másik részük a padokon, illetőleg a bokrok alatt aludt. Ebből arra a következtetésre jutottam, hogy a környékbeliek zömének még saját ágya sincsen, nemhogy saját gyógyszerésze.
Kinek van saját gyógyszerésze a mai Magyarországon?
Tapasztalatok szerint a hazai lakosság az elmúlt években már a hagyományos gyógyszertárakba sem jár, leszokott róluk, ahogyan a hentesboltról, a cukrászdáról, a nyaralásról, a ruházkodásról, és a boldogságról is leszokott.
Ki küldi ezt a reklámot, és kinek?
Viccnek gyenge. Piszkálódásnak sok.
Javaslom, hogy maga a reklámcsináló forduljon a gyógyszerészéhez. Amit kap, vegye be.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.