Bánovics Tamás szerint képviselőcsoportjuk, ellentétben az MSZP-vel, nem olyan támogatást javasol a közlekedési társaságnak, amellyel kampányolni lehet, hanem egy részletes szanálási tervet terjesztenek be. A források fedezetéül a 4-es metróra félretett mintegy 30 milliárd forintot jelölik meg. Bánovics Tamás megjegyezte: a BKV-nál jelenleg a szükséges járműfelújításoknak csupán az egyharmada valósul meg. Erre a célra legkevesebb 36 milliárd forintot kellene költenie a vállalatnak. A MIÉP által javasolt 26 milliárd forintos keretösszegből egyaránt lehetne fordítani az eszközpark felújítására és állagmegóvására is – tette hozzá a városatya.
Zsinka László frakcióvezető élesen bírálta Demszky Gábor főpolgármestert, aki pluszfeltételeket támasztott Fónagy János közlekedési miniszternek a közös budapesti bérlet bevezetésével kapcsolatban.
– Az előzetes várakozásokkal ellentétben úgy néz ki, mégsem vezethetik be január 1-jétől az agglomerációban is érvényes bérletet, s ezért kizárólag Demszky Gábor a felelős – hangsúlyozta Zsinka László. A képviselő kifejtette azt is, hogy a vesztes metróper kapcsán fillérre pontosan el kívánják számoltatni a főpolgármestert, mennyi közpénzt költött el a városvezetés perköltségekre és ügyvédi munkadíjakra. A kifizetett összeg valószínűsíthetően a 100 millió forintot is eléri – mondta.
Marsi Péter Pál frakcióvezető arról tájékoztatott, hogy mégsem szűnik meg a 41-es villamos. A Móricz Zsigmond körtérről Rózsavölgyön keresztül Kamaraerdőig közlekedő járatról olyan információk terjedtek el ugyanis, hogy a BKV felszedi pályája síneit, s autóbusz-közlekedésre alkalmas úttá alakítja át. Marsi Péter Pál a Rózsavölgy Egyesület megkeresésére interpellációt nyújtott be Demszky Gáborhoz, aki válaszában azt közölte a MIÉP-es képviselővel, hogy a közlekedési társaság ugyan valóban foglalkozott a villamos autóbusszal történő felváltásával, ám a 41-es járat mégsem szűnik meg.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium feljelentést tett a Partizán videója miatt