A terveknek megfelelően építik a kivitelező cégek a szekszárdi Duna-hidat. A 123 pillérből négy elkészült, a Bács-Kiskun megyei oldalon megkezdődött az acélemek összeszerelése, októberben pedig szerkezetkész állapotban lesz az átkelő.
Magyar tervezők által és szintén hazai szabadalmak alapján készül az ország legnagyobb folyami hídja – mondta Fónagy János közlekedési és vízügyi miniszter tegnap a Duna-híd építési területén. A későbbi M9-es autópálya részét képező átkelő 916 méter hosszú lesz: a Ganz Acélszerkezet Rt. és a Vegyépszer Rt. alkotta konzorcium 9 milliárd forintért építi, az átadási határidő 2003. június 30. A munkálatok 37 százalékát végezték el a 2001. óta. A konzorcium munkatársai mind a 12 pillér alapozási munkáival elkészültek, a Bács-Kiskun megyei oldalon a mederhidat tartó négy pillér építését szintén befejezték. Szántó János, a Ganz vezérigazgatója elmondta: június végére mindkét oldalon elkészül az ártéri híd, ezzel párhuzamosan épülnek a mederpillérek, augusztusra kerülnek helyükre a középső hídelemek is. A szekszárdi Duna-híd 2002. október végére lesz szerkezetkész, jövőre pedig hozzá lehet kezdeni az aszfaltozáshoz.
A szekszárdi híd átadása után Dunaújváros környékén rendezkednek be a hídépítők: elkészültek a másik Duna-híd kiviteli tervei, a munkákat 2003 elején el lehet kezdeni – nyilatkozta Fónagy János.
Rövid időn belül három nő is eltűnt Budapesten
