A Revolution Software a Számvitel 2002 — szoftverbörze nyitónapján mutatta be legújabb fejlesztését, a rEVOLUTION CRM Partnerkezelő rendszert. A szoftver egyik különlegessége, hogy olyan piaci szegmens — a kis- és középvállalatok — számára készült, amelyre az ügyfélkezelő szoftverek szempontjából a fejlesztők eddig nem helyeztek kellő hangsúlyt, de a cég szerint gazdasági súlya miatt jóval nagyobb figyelmet érdemel. Az alkalmazás már kétszázötven-háromszáz ezer forinttól megvásárolható, ez tartalmazza a licencdíjon kívül a bevezetés és az oktatás költségeit is. A rendszer szektorsemleges, mivel a gazdasági ágazattól függetlenül minden vállalatnál megtalálható alapadatokra épül. Bevezetése történhet önállóan vagy a rEVOLUTION Iroda++ integrált ügyviteli rendszer moduljaként is.
A Revolution véleménye szerint a kis- és középvállalatok gazdasági tevékenysége megköveteli, forgalmuk és jövedelmezőségük pedig lehetővé teszi ilyen alkalmazások bevezetését. A cég új fejlesztése biztosítja mindazokat a nagyvállalati CRM-megoldásoknál megszokott eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk rögzíthetők, tárolhatók, rendszerbe foglalhatók és elemezhetők.
A rEVOLUTION CRM Partnerkezelő rendszer bevezetése olyan vállalatok számára is ajánlott, amelyek kisebb ügyfélszámmal dolgoznak, illetve ahol már több munkatárs is kapcsolatban áll a cég ügyfeleivel. A szoftver bevezethető akár önálló rendszerként, akár a Revolution által fejlesztett és forgalmazott Iroda++ integrált ügyviteli rendszer moduljaként. A cég közeljövőbeli tervei között szerepel a CRM-modul és más ügyviteli rendszerek kapcsolatának megteremtése is.
A Revolution a tavalyi év második felében saját üzletmenetében is áttért CRM-rendszerének használatára, amelyet a cég több mint húsz — elsősorban értékesítési, ügyfélkapcsolati (supporter) és helpdesk — munkatársa használ jelenlegi, közel kilencezres ügyfél- és partnerállományának kezelésére.
A rEVOLUTION CRM Partnerkezelő rendszer a számviteli szoftverbörzén komoly sikerrel mutatkozott be. Mint azt Juhász Zsolttól, a cég integrált rendszerek üzletágának igazgatójától megtudtuk, a legfrissebb gyorselemzés szerint a céget felkereső látogatók huszonhat százaléka érdeklődődött kimondottan a CRM-termék iránt. A kis- és középvállalati területen új alkalmazástípusról lévén szó, az eredmény igazolja azokat a cég által megfogalmazott elvárásokat, amelyek a kis- és középvállalatok megváltozott igényeire, illetve az ügyviteli kultúra folyamatos fejlődésére vonatkoznak.
Otthon Start: akár három százalék alatt is lehet a kamat
