Deme Csabát, az Oracle Hungary Kft. marketing- és partnerkapcsolati igazgatóját először az e-Start CRM az Oracle stratégiájában elfoglalt helyéről kérdeztük.
— Az Oracle zászlóshajója az E-Business Suite termékcsomag, amelynek van egy CRM modulja. Ezt vezette be és használja többek között az Oracle és a Hewlett-Packard is, referencia tehát házon belül is van. A másik irány a kisvállalati program, amelynek pénzügyi és a nyilvántartásokat átfogó logisztikai modulja rövid másfél év alatt igen komoly érdeklődést keltett a magyar piacon. A kis- és középvállalatok számára kialakított e-Start rövid határidővel és fix költségekkel kínál az ebusiness-csomagbeli modulokénál szűkebb funkcionalitást. Felmérjük az ügyfél üzleti folyamatait, és leképezzük a rendszerre. Azokat a részeket vezetjük be, amelyek a meglévő, működő üzleti folyamatokat támogatják. Az e-Start lényege a módszertan, amely a bevezetést végrehajthatóvá teszi. A CRM e-Start, amit most a KFKI Iconnal és a HP-val közösen elkészítettünk, operatív CRM, a kapcsolat történetét adja elő minden újabb kapcsolatfelvételnél. A modul két nagy részéből az egyik az értékesítési folyamatokat fedi le, a másik pedig az ügyfélszolgálatot. A kettő külön-külön is bevezethető, bár a leghatékonyabb megoldás, ha értékesítés- és vevőszolgálat-támogatásra egyaránt használják.
Hatalmas fordulat következett be a Barca és a vezére háborújában
