Az elmúlt év hivatalos teljesítményadatai csak májusban látnak napvilágot, ám az ugyancsak előzetes kalkulációk szerint a tejdivízió Magyarországon 20,2 milliárdos nettó árbevételt ért el, amely 0,9 százalékkal szárnyalja túl a 2000. évit – tette hozzá a vezérigazgató, kiemelve: a forgalomból 18,9 milliárd forintot tett ki a belföldi értékesítés. Kim Small úgy látja, hogy a Danone 30 százalékos részesedéssel többek között azért piacvezető a magyar frisstejtermék-piacon, mert a cég nettó értékesítésének 1,2 százalékát kutatás-fejlesztésre fordítják, biztosítva a termékek minőségét.
A tejdivízió remeklése mellett nem éppen zökkenőmentes a Danone kekszdivíziójának hazai szereplése. A Győri Kekszgyár átszervezése során több dolgozónak székesfehérvári munkahelyet és letelepedést igyekszik biztosítani a cég, csakhogy a székesfehérvári önkormányzat nem járult hozzá több mint tíz család kedvezményes, a letelepedést elősegítő támogatásához.
Hamis bankjegyek áraszthatják el az országot
