Az autópálya és a közúthálózat fejlesztése révén növekszik a működő tőke beáramlása, javulhat a foglalkozási helyzet, ezáltal az egyes vidékek népességmegtartó képessége, és létrejönnek a logisztikai centrumok, ipari parkok. A gyors közúti elérhetőség összefügg a tőkemozgással, gazdasági tartalékok aknázhatók ki, és ez elsősorban azokban a régiókban fontos, ahol a jövedelmi viszonyok elmaradnak az országos átlagtól, és a munkalehetőségek korlátozottak. Ózdon és a borsodi régióban például új lehetőségeket teremtenek az infrastrukturális beruházások. Békéscsaba térségében a 44-es számú főút négysávosításában és az elkerülő építésében több kis- és középvállalkozó vesz részt, ami egyben a cégek megerősödését is jelentheti. A Balaton déli partján 20 km-es szakaszon épülhet tovább Balatonszárszó és Ordacsehi között az M7-es, a szükséges környezetvédelmi és építési engedélyek az NA Rt. rendelkezésére állnak. A terület előkészítése folyamatos, a régészeti feltárás és a lőszermentesítés megtörtént.
Rapid délutáni friss – Padlássöprés: így csinálná a Tisza Párt + videó
