Fónagy János leszögezte: az előző kormányzati ciklusban öszszesen 501 milliárd forintot költöttek infrastrukturális fejlesztésekre, míg 1998 és 2002 között 895 milliárd forintot. Kiemelte az autópálya-építéseket, amelyeket ez a kormány a hazai vállalkozók bevonásával valósít meg, szemben az előző kabinettel. Fónagy János emlékeztetett rá, hogy az M1-es autópályát az államnak sikerült visszavásárolnia és így olcsóbban üzemeltetnie, ám az M5-ös autópálya a mai napig koncesszióban van, használata jelentősen drágább, mint a matricás rendszerbe tartozó utaké. A miniszter jelentős előrelépésnek tartja a hidak felújítását, illetve építését, valamint az árvízvédelmi töltések megerősítését. Hangsúlyozta: a polgári kormány jóval többet fordított erre a célra, mint elődje. A következő négy év terveiről szólva a további autópálya-építést emelte ki. Mint mondta: 2006-ig elérik, hogy a gyorsforgalmi utak elérjenek az országhatárig.
Mikola István egészségügyi miniszter azt emelte ki, hogy az utóbbi négy esztendőben növekedésnek indult a gyógyító-megelőző kiadások reálértéke, és jelentősen emelkedtek a finanszírozási díjtételek is. Mint mondta: megszűnt a forráskivonás, s tavaly a szféra, ha kismértékben is, de nyereséget tudott felmutatni. Részletesen szólt a népegészségügyi programról is, amelynek segítségével a születéskor várható életkort igyekeznek növelni. A miniszter jelentős lépésnek tartja, hogy újra ingyenessé váltak a fogmegtartó kezelések.
Megalapozatlan vádakkal üldözik a konzervatív politikusokat Lengyelországban
