A Budapest Airport Rt. szervezeti átalakítása ürügyén bocsátanak el több vezető beosztású munkatársat, azzal az indokkal, hogy az év elején megalakult társaság a jelenlegi formában nem tudna megfelelni a piac kihívásainak. Hidvégi Gábor, a Budapest Airport Rt. vezérigazgatója azt mondta tegnap: az Airport negyven munkatársánál végezték el az úgynevezett kompetenciavizsgálatot, amelynek alapján a menedzsment úgy döntött: tizenegy ember nem alkalmas a vezetői feladatok ellátására. Hidvégi hozzátette: az Airport előtt olyan feladatok állnak – mint a privatizáció előkészítése, vegyesvállalatok létrehozása –, amelyek eddig nem voltak napirenden. Apró Piroska elnök közölte: az átszervezés nem a Gansperger Gyula által kinevezett munkatársak ellen irányul, bár tény, hogy abban az időben több „szervezetidegen” egység működött. A légikikötőt üzemeltető társaság korszerűsítése nem vált teljessé az Airport megalakulása után – tette hozzá az elnök.
Lapunk információi szerint a kompetenciavizsgálatot készítő tanácsadó cég a megbízatás elején közölte: a munkaanyaguk csak tájékoztató jellegű, végleges álláspont kialakítására nem alkalmas. Az Airport egyik indoka a nyelvismeret hiánya volt, ennek ellenére több olyan vezető a helyén marad, akik nem beszélnek idegen nyelvet. Több elbocsátott munkatárs helyére még nem jelölték ki az utódot, erről tanúskodik egy, a sajtóban megjelentetett hirdetés.
Hidvégi Gábor elmondta, hogy az új Cargo-bázis 2004 márciusára, a parkolóház pedig 2005-re készül el: ezek beruházási költsége 12 milliárd forint lesz. A 2/C terminál építésére 2005–2007 között negyvenmilliárdot költene a repülőtér. Az Airport Rt. nem konszolidált árbevétele idén elérheti a 25 milliárd forintot, az adózás előtti eredmény 1-2 milliárd forint között lesz.
Gulácsi Péter egyértelmű utalást tett arra, hogy melyik csapatban folytatná a karrierjét
