Néhány dologban javulást tapasztaltak a fogyasztóvédők a legutóbbi ellenőrzéshez képest az Electro World műszaki áruház szolgáltatásaival kapcsolatban, de a legtöbb, áprilisban már megállapított probléma továbbra is fennáll – derült ki a Pest Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség által az üzletben szerdán tartott átfogó vizsgálatkor.
Dékányné Kozma Judit, a felügyelőség vezető főtanácsosa a Magyar Nemzetnek elmondta: a főként háztartási kisgépeket és híradás-technikai eszközöket érintő vizsgálatból kiderült, hogy a legtöbb gond még mindig a termékek címkézésével és a magyar nyelvű tájékoztató hiányával vagy hiányosságaival van. A legtöbb esetben a házhoz szállítási határidő be nem tartására vonatkozó vásárlói panaszokról is megállapították: jogosak. A vevőkkel ugyanis kifizettetik a magas előlegeket vagy az egész vételárat, a megrendelt árut azonban nemhogy az ígért egy-két héten belül nem szállítják, de sokszor egy-két hónapon belül sem. Az áruház igazgatója ezt azzal magyarázta, hogy a gyártó nekik sem szállítja határidőre a termékeket. A szakemberek ugyanakkor javulást tapasztaltak a jótállási jegyek meglétének terén, valamint a termékek biztonsági követelményeinek teljesülésében.
Dékányné hozzátette: az áruház illetékesei pozitív hozzáállást mutattak, s gyors intézkedéseket ígértek.
Domán József áruház-igazgató lapunkat úgy tájékoztatta: a szállítási határidők betartása a jövőben már nem fog gondot okozni, ugyanis a cég egy Budapesthez közeli óriásraktárat vásárolt, így egyszerre jóval több árut rendelhet a gyártóktól.
Visszatér a napsütés, de strandidő még aligha lesz
