A fővárosi vezetés már érzi a kormányzati hátszelet, lenyűgöző terveket dédelget városfejlesztő álmaiban. Az önkormányzati választásokat követő napokban megszületett bennük a merészség, hogy hangosan kimondják azt, amiről előzőleg csak ábrándozni mertek, s felfessék a város perspektíváit a szabad madarak szárnyalta égbolt beveresedett kárpitjára. Másképpen lesz ezután, mert a kormány is támogatja őket, a Fidesz büntető politikájától megszabadult Budapest hihetetlen fejlődés előtt áll, csupa merő dínomdánom lesz itt lakni, még a 16 négyzetméteres, kőpadlós, szoba-konyhás szükséglakás bérlője is érzékelheti, miként tágul körötte a szabadság tere, s a penészes vakolatból áradó bűzt is friss, oxigéndús levegőnek érzi. Elmondhatatlan gyönyörűségek hömpölygése vár ránk, a világvárosi lét minden előnyével és nagyszerűségével együtt. Persze a felelős városvezetés nem rugaszkodik el a valóságtól, a kampány végeztével nem ígéri többé, hogy megszűnik a méretes szeméthalom, véget ér a folytonos közlekedési káosz, féket raknak a bűnözőkre, illatos spriccnivel fújják be a legbűzösebb, legkoszosabb hajléktalanokat, minden fővárosi lakos emberhez méltó lakáshoz jut. Maradnak a realitások talaján, s saját tehetségük és lehetőségeik szerint szépítik meg életünket. Például európai nívóra emelik a tömegközlekedést. Ez is hallatlanul nagy teljesítmény, hiszen a város majd kétmillió lakója gyakorlatilag mindennap igénybe veszi a BKV szolgáltatásait, s a látszat szerint még nem teljesen elégedett vele, amit az is bizonyít, hogy rengetegen közlekednek gyalog. Ám Demszky városában nem lesz ez mindig így, mert a BKV tudatos fejlesztése után még a szomszédhoz is tömegközlekedési eszközzel megyünk, s még az sem kizárt, miszerint a 6-os villamoson való utazás kifejezetten státusszimbólummá válik. Ha most valaki arra gondol, hogy a tömegközlekedés korszerűsítése kapcsán Budapest modern, energiatakarékos, környezetbarát, gyors és kényelmes járműveket kap, az téved. Azt elragadja a fantáziája. A megoldás sokkal egyszerűbb és racionálisabb, szem előtt tartja a fokozatosság elvét. A közlekedési vállalat, a fővárosi vezetés egyetértésével és a kormány támogatásával végre kedve szerint emelheti az árakat. Ugyanis a megátalkodott fideszesek csak az inflációnak megfelelő díjemelést engedélyezték, ezért aztán a budapesti közlekedés nem bírt európai színvonalú lenni. Ennek a tűrhetetlen állapotnak vége, s a jegyárakat mindannyiunk örömére és megnyugvására az egekig emelhetik. A főpolgármester-helyettes 70 százalékos drágítást tart szükségesnek, nem azonnal, hanem a ciklus végéig, de ahogy a politikai nagyvonalúságukat és szociális érzékenységüket ismerjük, 100 százalék alatt nem adják.
Ne feledjünk el tisztelettel adózni Demszkyék emberi nagysága, jellembeli szilárdsága, morális tartása előtt. A kampány idején egy szóval nem említették a 170 forintos jegyet, a 7000 forintos bérletet, mert ők szemérmesek és visszafogottak. Megvárták a választásokat, hogy diadaluk után újabb váratlan örömöt szerezhessenek nekünk.
Brutális üdöztetés: a kereszténység a kihalás veszélyének van kitéve
