Röviden

–
2002. 10. 24. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Renault-pályázat diákoknak
Hagyományteremtés a célja a Renault Új Generáció Marketingpályázatnak, amelyet a francia autógyártó idén első alkalommal ír ki a felsőoktatási intézményekben tanuló diákoknak. A versenyben négyfős csapatok – az általuk választott vezető tanár irányításával – vehetnek részt. A versenyre jelentkező csapatok feladata, hogy megfogalmazzák ötleteiket, javaslataikat, kreatív tervüket azzal kapcsolatban, hogy milyen szolgáltatások, felszereltség, design, kommunikáció vagy finanszírozás hozhatná közelebb a Renault márkát a fiatalokhoz. A Renault internetes oldalán kiírt kétfordulós verseny első helyezett csapata pénzdíjban részesül, valamint részt vehet egy négynapos párizsi, szakmai úton.

Porsche Hungaria: olcsóbb alkatrészek
A Porsche Hungaria alkatrész-forgalmazója, a Parts Center Budapest 2002 októberétől a márkakereskedői hálózatában csökkentette az Audi, SEAT, ©koda és Volkswagen gépkocsik bizonyos alkatrészeinek árát. A négyéves és annál idősebb autók egyes nagy értékű alkatrészeinek esetében az átlagosnál lényegesen nagyobb mértékű az árcsökkenés. A Parts Center Budapest 1993 óta értékesít eredeti tartozékokat a Porsche Hungaria márkakereskedései számára. A budapesti Hős utcai alkatrészközpontból vidékre naponta egyszer, a fővároson belül kétszer szállítják ki az alkatrészeket.

Ökoprogram Amazóniában
A Peugeot aktívan részt kíván venni a széngázok kibocsátásának globális csökkentésében, ezért egy különleges, a természetes szénelnyelő kutak megvalósítását célzó programot indított el. Az 1998-ban felvázolt tervek alapján Amazóniában létesített szénkút már most biztató eredményekkel szolgál. A nagyszabású faültetési program célja egy olyan, természetes ökológiai rendszer megvalósítása, amely több szenet nyel el, mint amennyit kibocsát. A program keretében eddig egymillió facsemetét ültettek el, 80 százalékos sikerrel.

Ford Fiesta három ajtóval
A Ford kölni üzemében október 7-én megkezdődött a 3 ajtós új Ford Fiesta gyártása. Az új modell értékesítése először a legjelentősebb európai piacokon indul meg a jövő hónaptól. A tervek szerint már idén 36 000 darab készül el az ötajtós változattal, valamint a Fusionnel azonos gyártósoron készülő variánsból. Az évi 405 000 darabos gyártási kapacitású, 600 millió dolláros beruházással teljesen felújított gyár tavaly novemberi üzembe állításával egy időben egy teljesen új gyártási rendszert vezettek be a Fordnál, amely így minden korábbinál rugalmasabban és gyorsabban képes megfelelni az ügyfelek változó igényeinek.

Agassi és a Kia
A Kia Motors kétéves reklámszerződést írt alá Andre Agassival, a jelenleg a világranglista második helyén álló teniszcsillaggal. Nem véletlenül esett rá a választás, hiszen a legrégebbi koreai autógyártó vállalat hagyományosan az Australian Tennis Open főszponzora, valamint az US Open egyik fő támogatója. A szerződés értelmében a Kia novemberben induló nemzetközi szintű arculati kampányában, amelyben a Kia fiatalos, sportos és barátságos márkaként jelenik meg, már a világsztár sportoló hirdeti a feltörekvő dél-koreai autógyárat. A kampány keretében számos promóciós eseményen is megjelenik majd Agassi, így rajongói világszerte találkozhatnak az 53-szoros egyéni bajnok teniszezővel.

Világrekorder Peugeot 607
Philippe Couesnon kevesebb mint 12 hónap alatt félmillió kilométert tett meg széria gyártású Peugeot 607-es gépkocsijával. Az útitárs nélkül, nyílt pályán megtett út során a negyven éves, csontbetegségben szenvedő rekorder nem kevesebb, mint tíz világcsúcsot állított fel, teljesítményét a nemzetközi homologizációs bizottság igazságügyi szakértője, illetve a Guinness-rekordok könyvének képviselője 50 000 kilométerenként ellenőrizte, a világrekordokat pedig egy, a gépkocsiba szerelt fekete doboz alapján hitelesítették. Couesnon naponta átlagosan 1408 kilométert vezetett, 104 km/h átlagsebességgel. Hetente 94 órát töltött a 215 literes benzintankkal és különleges üléssel felszerelt, részecskeszűrős 2.2 HDI-modell volánja mögött. A testet és lelket próbáló megterhelésre nyolc hónap alatt készült fel, útján hat orvos és pszichológus kísérte el.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.