Röviden

–
2002. 10. 15. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Csupán 0,02 százalékkal esett vissza a tegnapi aukció során a három hónapos futamidejű diszkontkincstárjegy hozama a korábban tartott értékesítéshez képest – közölte az Államadósság Kezelő Központ Rt. A kincstár a felkínált jegyzésekből csupán 25 milliárd forintnyit fogadott el, az átlagos értékesítési ár 97,7041 százalék lett. (PB)
*
Várhatóan dolgozóinak 20 százalékát leépíti a Sun Microsystems amerikai számítástechnikai cég. A Merrill Lynch által készített elemzés szerint a Sun nem biztos, hogy a vártaknak megfelelő harmadik negyedéves eredményeket tud közzétenni. (PB)
*
Csupán pletykának minősítették, majd később megerősítették azt a hírt, hogy a Vodafone meg akarja venni a Vivendi Universalt (VU) és ezzel a tranzakcióval közvetlen befolyást szerezhet a második legnagyobb francia mobil távközlési cégben, az SFR-ben. Információk szerint jelenleg 15 eurós részvényenkénti áron a teljes VU megvehető lenne, de a francia cég menedzsmentje 3 milliárd eurót kér a cégért. (Reuters)
*
Felminősítette a Fitch hitelminősítő a Münich Re viszontbiztosítót. A Xetra piacán jegyzett Münich Re hitelképességét a Fich AA+-ról AAA-ra módosította. (www.lesechos.fr)
*
Nőtt szeptemberben a brit infláció – jelentette a brit statisztikai hivatal. Az Office for National Statistics szerint az augusztusban mért gyengülés után a fogyasztói infláció 0,6 százalékkal volt magasabb az év kilencedik hónapjában, mint a korábbi év hasonló időszakában. (AP)
*
Kilenc és félmilliárd forint értékben értékesített új sorozatú jelzálogleveleket az FHB Földhitel- és Jelzálogbank Rt. Az értékpapírok 9,76 százalékos átlagos éves hozammal keltek el. (MTI-ECO)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.