Röviden

–
2002. 10. 10. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Öt éve csökkenő eredmények után tegnap a legismertebb internetes médiavállalat, az amerikai Yahoo Inc. a vártnál jobb harmadik negyedéves eredményeket produkált – jelentette a Reuters Londonból. A Yahoo ez év januártól szeptemberig számított időszaka alatt 28,9 millió dolláros nyereséget produkált. (PB)
***
Emelkedett a tizenkét hónapos futamidejű diszkontkincstárjegyek hozama – jelentette tegnap az Államadósság Kezelő Rt. Az aukción igen sok érdeklődő jelent meg, így 133,54 milliárd forint értékű jegyzést regisztráltak, amelyből csupán 30 milliárd forintnyit fogadott el a kincstár. Az átlaghozam 0,37 százalékkal nőtt. (PB)
***
Kedvező negyedéves adatokat publikált a Bayerische Motor Werke (BMW), amit a cég azzal magyarázott, hogy a korábbi években tapasztalt visszaesések után egyre nagyobb kereslet mutatkozik gyártmányaik iránt – írta a Reuters. A müncheni székhelyű autógyártó társaság kiugróan magas, a szektor gyengüléseivel ellentétes eredményeit annak tulajdonította, hogy a mind a felső, mind a kisautó kategóriában sikerült olyan terméket előállítania, amely iránt az amerikai és az európai piacokon is nagy a kereslet. A BMW a Minivel, valamint az új 700-as széria eladásaival érte el azt a 20 százalékos forgalomnövekedést, amelyet az év első kilenc hónapjában realizált. (P. B.)
***
Szeptemberben Németországban egyszázalékos inflációt mért a helyi statisztikai hivatal. A véglegesített adat és az előzetes adat közötti 0,1 százalékos eltérés azt jelzi, hogy az árak átlagosan nézve nem változtak. A kiskereskedelmi mérleg többlete viszont augusztusban 10,5 milliárd euróra csökkent. (MTI–ECO)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.