Nagy sikerrel fejeződött be Ázsia legnagyobb turisztikai vására, a World Travel Fair (WTF), amelyet idén Yokohamában rendeztek meg. Japánban is visszatér az utazási hajlandóság. Legalábbis erre utal, hogy a korábbi évek forgalmát túlszárnyalva több mint 92 ezer látogató járt a WTF-en a három nap során.
Külön öröm a magyar stand sikere, amely a török pavilonnal együtt a televíziós társaságok közvetítéseiben a kiállítás legérdekesebb standjaként szerepelt. A kiállításról közvetítő Travel Vision műsorában és óriási képernyőjén kilenc alkalommal szerepelt Magyarország. A vásáron vehette először kezébe a szigetország utazó közönsége a képviselet három új japán nyelvű kiadványát, a 16 oldalas Magyarország-füzetet, a nyolcoldalas budapesti ajánlatokat összefoglaló prospektust és a térképekkel kombinált tájékoztatót, valamint egy négyoldalas News Release-t is, amely a japán császár magyarországi látogatásáról készült.
A WTF-et követően a képviselet prezentációkat tartott a Nikkó Travel, a Kintetsu, a Hollyday Tour, a Club Tourism, a JTB Toranomon és a Global Youth Bureau utazási irodák magyarországi utakat szervező munkatársainak. A múlt hét második felében a Nyugat-Japán Ipari és Gazdasági Klub felkérésére a képviselet vezetője Kyúshúba utazott előadást tartani a magyar gazdaságról, kiemelt hangsúlyt helyezve az idegenforgalomra.
Brüsszel ismét térdre rogyott Washington előtt
