Schmitt Pál kampánya lebonyolítása során 96,8 millió forintnyi bevételt és ugyanennyi kiadást könyvelt el. Ezt a parlamenti ellenzék által támogatott független főpolgármester-jelölt kabinetfőnöke, Szabó László közölte. Elmondta: Schmitt azért hozza nyilvánosságra kampánya költségeit, mivel a választási időszak megkezdésekor ígéretet tett erre. A támogatói telefonvonal és az sms-ek 4,8 millió forintos bevételt, a támogatók anyagi felajánlásai 90 millió forintot tettek ki, míg a pólók ellenértékeként felajánlott támogatás kétmillió forintnyi bevételt hozott. Schmitt Pál kampánya során 60 millió forintot költött köztéri, televíziós, rádiós hirdetőfelületek bérletére, valamint szórólapokra. A hirdetések gyártási költsége 19 millió forint volt. A támogatói koncert és egyéb rendezvények lebonyolítása 15 millió forintba került, míg az Összefogás Budapestért Támogatói Központ működése 2,8 millió forintot emésztett fel.
Halálos légicsapás érte Ukrajnát: senkit sem kímélt az orosz tüzérség
