Schmitt Pál egyenlege

MTI
2002. 11. 01. 23:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Schmitt Pál kampánya lebonyolítása során 96,8 millió forintnyi bevételt és ugyanennyi kiadást könyvelt el. Ezt a parlamenti ellenzék által támogatott független főpolgármester-jelölt kabinetfőnöke, Szabó László közölte. Elmondta: Schmitt azért hozza nyilvánosságra kampánya költségeit, mivel a választási időszak megkezdésekor ígéretet tett erre. A támogatói telefonvonal és az sms-ek 4,8 millió forintos bevételt, a támogatók anyagi felajánlásai 90 millió forintot tettek ki, míg a pólók ellenértékeként felajánlott támogatás kétmillió forintnyi bevételt hozott. Schmitt Pál kampánya során 60 millió forintot költött köztéri, televíziós, rádiós hirdetőfelületek bérletére, valamint szórólapokra. A hirdetések gyártási költsége 19 millió forint volt. A támogatói koncert és egyéb rendezvények lebonyolítása 15 millió forintba került, míg az Összefogás Budapestért Támogatói Központ működése 2,8 millió forintot emésztett fel.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.