Csillag István gazdasági miniszter a magyarországi cégkivonulásokat, a sorozatos leépítéseket, valamint a Peugeot-Citroën elmaradt tatabányai beruházását az erős forinttal és a magas minimálbérrel indokolja, miközben az érintettek a szaktárca mulasztását emlegetik. A miniszter indokait cáfolja az a tény is, hogy a Magyarországon megtelepedett autógyárakban (Audi, Opel, Suzuki) nem alkalmaznak senkit minimálbéren, sőt az egyes gyáraikat bezáró világcégek továbbra is működtetik többi, nyereségesen dolgozó magyar üzemegységeiket. Az ellenzéki pártok képviselői szerint ezért olyan átfogó kormányzati gazdaságélénkítő stratégiára, a hazai kis- és közepes vállalkozások központi támogatására lenne szükség, mint amilyen a Széchenyi-terv volt.
Nagy-Britannia csatlakozik az Oroszország elleni szankciókhoz
