Nejlon reklámzacskó van a kezemben, rajta felirat: „Nem lehet hülye, aki ilyen zacskót cipel!” A stanecli másik oldalán ott a magyarázat: „Mert hülye azért nem vagyok!” A Pólus Center Média Markt-boltjában – pardon, shopjában – kaptam az emelkedett feliratú szatyrot. (Ez itt a reklám helye.)
A bunkóság nem ismer határokat. Elmegy az ember multiékhoz, és lesüllyed az alagsorba. A légópincébe. A szellem pattintott kőkorszakába, ahol valami lúdtalpas tahó akarja a gondolataimat irányítani. Én szerencsétlen meg fogom a szatyrot, és viszem: „Mert hülye azért nem vagyok!”
De sajnos igen. Aki korpa közé keveredik, megeszik a disznók. Hát rajtam ne csámcsogjatok! Jóemberek! Ne hagyjuk magunkat a mocsokban meghempergetni! Nem elég, hogy megvesszük a ránk sózott elementáris bóvlit, még feliratot, plecsnit is kapunk. Hát nekem ne mondja meg a Média Markt, hogy hülye vagyok vagy mégsem. Van arra illetékesebb szerv is.
A Pólus Centerben egyébként emelkedett szellemi élet zajlik, a múltkor például böfögőversenyt rendeztek az objektumban. A jelentkező versenyzőknek kólát szervíroztak, majd vezényszóra elkezdődött a nemes küzdelem. Arra már nem emlékszem, mit kapott az első helyezett – én adag moslékkal jutalmaztam volna. Megyünk Európába, feleim! Tessék kapaszkodni, most jön a kanyar. Na most, aki Média Markt-os nejlon staneclit visz magával, az nem borulhat fel, mert, mint tudjuk, „nem lehet hülye, aki ilyen zacskót cipel!” Csak aki kitalálta az emelkedett szlogent.

Házasságokkal is épül a hálózat Magyar Péter és főnöke körül – videó