Egyre keresettebbek a növekvő sörpiacon a Borsodi Sörgyár termékei, s nem véletlen, hogy a vállalat adózás előtti eredménye tavaly több mint 26 százalékkal emelkedett. Az elmúlt évben Magyarországon a teljes sörpiaci értékesítés meghaladta a 7,4 millió hektolitert, mely mintegy négyszázalékos növekedést jelent, ezen belül a Borsodi Sörgyár piaci részesedése is emelkedett. A sörgyár összértékesítése 2,3 millió hektoliter volt, amely közel ötszázalékos növekedést mutat 2001-hez képest, tehát a vállalat értékesítése nagyobb volumenben növekedett, mint a teljes sörpiac – tudtuk meg Bognár Gyula vezérigazgatótól.
A Borsodi Sörgyár Rt. vezető terméke a Borsodi Sör, amely az összértékesítésben és a sörpiacon is a legnagyobb részesedéssel bír, ugyanis jelenleg Magyarországon minden negyedik értékesített sör Borsodi. A termék ismertsége és kedveltsége minden országrészben javult, ezt tükrözi a termék négyszázalékos növekedése is – mondta a vezérigazgató.
A Borsodi Sör tavaly egyedi, egyliteres palackban is a piacra került és mind a kereskedők, mind a fogyasztók részéről kedvező a fogadtatása a manapság különlegesnek számító kiszerelésnek. A csomagolással a vállalat igyekezett környezetvédelmi szempontoknak megfelelő, betétdíjas üvegpalackot a piacra bevezetni – ismertette Bognár Gyula, megemlítve: a vállalat teljes sörértékesítésének mintegy 65 százaléka kerül üvegpalackokban a boltok polcaira, emellett folyamatosan, rendkívül nagy ütemben nő a dobozos kiszerelésű termékek aránya is az összforgalmon belül.
Bognár Gyula elmondta, az idén 30 éves vállalat sikerének kulcsa a hosszú távú, stratégiai gondolkodás, a konzekvens márkaépítés, a stabilan jó minőség, a termelékenység európai színvonala, valamint a kiemelkedő költséghatékonyság mellett a vállalat innovációs tevékenységében rejlik. Ez utóbbinak köszönhető például, hogy a tavalyi évben új terméket köszönthettünk a hazai sörpiacon, a Stella Artois non-alkoholicot, amely jelentős fogyasztói igényeket hivatott kielégíteni az alkoholmentes termékek szegmensében.
Az idei év újdonsága a Borostyán sör, mely új kategóriát igyekszik teremteni a hazai sörök piacán, és amely az első hazai fejlesztésű prémium termék – mondta Bognár Gyula. Hozzátette, a sör hagyományos főzési eljárással készül, kizárólag természetes alapanyagokból: a legtisztább karsztvízből, malátából, kukoricadarából és komlóból. Sötétebb színe ellenére könnyen fogyasztható, frissítő ital, ízét kifejezetten a magyar sörfogyasztók ízlésének figyelembevételével alakították ki. Két hónappal a piaci megjelenése után sikerült a fogyasztók ízlését eltalálni. Az eladások messze túlszárnyalták terveiket, hiszen két hónap után a hazai gyártású prémium termékeik közel 15 százalékát a Borostyán teszi ki.
„Nyugodj békében, Robbo…”, Robertson halála miatt gyászol a futballvilág + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!