A piaci szegmenseket tekintve a korábbi trendek folytatását tapasztaltuk, a legnagyobb növekedést cégünk a középkategóriás sörökkel érte el. Az idetartozó – és kisebb „fazonigazításon” átesett – Arany Ászok értékesítése 2002-ben több mint tíz százalékkal nőtt, ezért bátran állíthatjuk, hogy ez a sörünk továbbra is a legdinamikusabban fejlődő márka szegmensében. Akárcsak egy évvel korábban, ismét várakozásainknál nagyobb sikerrel szerepelt tavaly a Kőbányai Sör, amiben kiemelkedő szerepe volt annak is, hogy ez a márkánk is megjelent dobozos kiszerelésben – mondta Ruttkay Andrea Dóra.
A prémium sörök piacán változatlanul stagnálás figyelhető meg – folytatta a kommunikációs vezető. Ebben a szegmensben gyakorlatilag csak az egyetlen magyar prémium márka, az új formában piacra kerülő Dreher tudott növekedést elérni, amelyet ezzel a lépéssel sikerült minden szempontból a megfelelő helyre tenni a fogyasztók értékítéletében. A szuperprémium kategóriába tartozó sörök közül a legnagyobb arányú növekedést az egyetlen valódi pilseni sör, a Pilsner Urquell tudhatta magáénak, hiszen két és félszer annyi kelt el belőle, mint 2001-ben, amivel máris vezető import márkává lépett elő – tette hozzá.
Tavasztól már a boltok polcain található egy további új dobozos, a Dreher Lager is – mondta Ruttkay Andrea Dóra, megjegyezve, hogy a csomagolási fajtát tekintve továbbra is hódít a dobozos változat. A dobozos sörök iránti kereslet növekedését jól mutatja, hogy a Dreher Rt. dobozossör-forgalma az elmúlt években többszörösére emelkedett. Ezért is döntött a részvénytársaság a tavalyi év legnagyobb beruházásaként doboztöltő kapacitásának növelése mellett.
A fogyasztási szokások változása is tapasztalható ebben az üzletágban, ugyanis a hordós sörök forgalma a sörözőkben, éttermekben is csökkent. Mi természetesen szeretnénk, ha a csapolt sör piacvesztése megállna, amit a fogyasztásukra ösztönző akciókkal, promóciókkal igyekszünk elérni – mondta Ruttkay Andrea Dóra, aki az újdonságokra rátérve ismertette: az alkoholmentes sörök bővülő piacán bevezették a Dreher alkoholmentes változatát is, de a sörgyár új márkával is bővítette széles termékkínálatát. Májustól már elérhető a Miller Genuine Draft, egy szuperprémium kategóriás amerikai sörkülönlegesség, amely 0,33-as dombornyomásos üveges kiszerelésben, csavarós kupakkal kerül forgalomba, ahogy az Amerikában megszokott.
„Nyugodj békében, Robbo…”, Robertson halála miatt gyászol a futballvilág + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!