Kezdetben heti három járatot közlekedtetne Budapest és Peking, illetve Sanghai között a Malév Rt. a Hainan Airlinesszal, amely jelenleg a kínai belföldi piacon a legnagyobb forgalmat bonyolítja le. A kétszáz személyes Boeing 767-es gépet a Hainan Airlines Company biztosítaná augusztustól, a költségeket közösen vállalnák, járatbővítés esetén pedig a Malév is forgalomba állítja saját, hosszú távú repülésre alkalmas járművét – mondta lapunknak Sándor László, a Malév Rt. elnök-vezérigazgatója.
A rohamosan bővülő távol-keleti piac új kitörési pontot jelent a Malévnak is – tette hozzá az elnök-vezérigazgató –, újdonság lesz a közös üzemeltetésben, hogy mindkét társaság a saját hálózatára építi a járatot, azaz budapesti leszállással az utasok egy része Malév-géppel repülne az európai célállomásokra, ugyanígy figyelembe veszik a kínai belső piacot, ahol a Hainan Airlines Company Pekingből hetven városba indít járatot.
Sándor László közölte: európai és közel-keleti célállomásokon kívül az észak-amerikai piacon érdekelt jelenleg a Malév, a tengerentúli hídfőállások megerősítésétől és a kínai piac sikerétől függ, hogy a társaság fenntartja-e, esetleg bővíti hosszú távú repülésre alkalmas flottáját.
A Malév 1998 szeptemberétől 2001 márciusáig közlekedtetett járatot Budapest és Peking között, ám a bevételeket meghaladó üzemeltetési költségek – az üzleti utasok részéről nem volt megfelelő a kereslet – miatt leállították.

Eltűnt pásztói nőt keres a rendőrség