Mivel a Corolla Verso buszlimuzin, a lényeg az utastérben van. A fölfrissített külső designnal összhangban a belső is teljesen átalakult: a korábbi, kissé szürke formavilágot a modernebb, víz-zöld árnyalatú hangulat váltotta fel. Az utastérben felhasznált barátságos anyagok és a kellemes színvilág garantálja, hogy a Verso utastere otthonos legyen.
A második generációs Verso azt is bizonyítja, hogy a legjobb ötletek a legegyszerűbbek. A hétüléses egyterűeknél az ülésmozgatás a legfontosabb szempont, hiszen a vásárlók éppen a variálhatóság és gyakran változó igényeik miatt választják ezt a kategóriát. A Corolla Verso „Easy Flat 7” ülésrendszere egyszerűen működik: egy-egy ülés ledöntéséhez valóban egyetlen mozdulatra van szükség. Az üléseket nem kell kiszerelni az autóból; ha nincs rájuk szükség, elég behajtogatni őket a padlóban kialakított mélyedésbe. A középső üléssor ülései 24 centis úton mozgathatók előre-hátra, aszerint, hogy ülnek-e a harmadik üléssorban, illetve, hogy mekkora lábtérre és csomagtartóra van szükség. A Corolla Verso belső variálhatósága még a kategóriában is példamutató, az ülések összesen harminckét különböző konfigurációban rendezhetők el.
A mai kocsikban a navigációs rendszerek mellett egyre jobban terjednek a fedélzeti szórakoztató rendszerek is. A Corolla Verso a Toyota saját fejlesztésű egységével szerelhető fel: az első ülések fejtámlájába épített monitorokon a középső sorban ülők játszhatnak vagy DVD-filmet nézhetnek. A fejhallgatók infravörös jelekkel működnek, így nincs vezeték, amibe belegabalyodhatunk. Az új Corolla Versóba már nem kulccsal jutunk be, hanem az azt helyettesítő kártyával, s a motor indítása is gombnyomással történik. Az opcionális tételek között szerepel még a vezető oldali térdlégzsák, a parkolóradar, a tolatókamera, illetve az Európában először megjelenő kihajtássegítő rendszer: ez utóbbi a középkonzolon elhelyezett színes kijelzőn láttatja az autó orrában elhelyezett nagy látószögű kamera képét, amely így szűk utcasarkokon vagy nehezen belátható, részben eltakart kereszteződésekben segíthet a biztonságos kihajtásban.
Műszaki csemege az M-MT váltó is, amely a hagyományos kézi váltó továbbfejlesztett változata. A Multi-Mode, azaz többfunkciójú egységben váltást két elektromos léptetőmotor és egy automatikus tengelykapcsoló hajtja végre. Az M-MT váltó előnye, hogy miközben automatikus üzemmódban csökkenti a károsanyag-kibocsátást és a fogyasztást, manuális üzemben a vezetési élményhez is hozzájárul.

A legismertebb magyar meteorológus is megszólalt a pokoli hőhullámokkal kapcsolatban