Javul a japán cégek üzletmenete, ezt mutatja a Bank of Japan negyedéves jelentése is, amely szerint a vállalatok hangulati mutatója 7 éve nem látott mértékben növekedett. Szakértők már korábban is jelezték, hogy a délkelet-ázsiai térség gazdasága igen erőteljesen fejlődik, és ez alól a japán gazdaság sem tud „kibújni”. A tokiói kormány gazdaságélénkítő programja és a térség fokozott fellendülésének hatására a japán nagyipari vállalati hangulatindex márciusban plusz 12-re emelkedett a decemberi plusz 7-ről. A mutató azt jelenti, hogy száz megkérdezett közül 12-vel többen vannak a bizakodók, mint a pesszimisták, és ez a többség nőtt decemberhez képest. Az adatgyűjtés kezdete, 1997 óta ez volt a legmagasabb érték. A nem termelő nagyvállalatok körében is jellemző a derűlátás. A hangulatmutató náluk plusz 5-re emelkedett a decemberi nulláról. A jelentés megjegyzi, hogy csökken a feldolgozóipar és a többi ágazat közötti rés. Ez is azt támasztja alá, hogy a gazdaság mostani élénkülése erősebb, mint a két legutóbbi, amely félúton kifulladt. A jen erősödése azonban beárnyékolja a kilátást, a cégek óvatosak.
Az üzleti szektorok tekintetében újból az autógyártók növekedése számottevő, hasonló bővülést jeleznek a szórakoztató eszközöket és azok részegységeit gyártók is. A legnagyobb gazdasági növekedést a Toyota és a Nissan indukálja; meglepetésre a Sony eredményei a piaci árverseny miatt elmaradnak a várakozásoktól.

Fidesz-szóvivő a Zelenszkij-Magyar Péter összjátékról: a brüsszeli báb elvégezte az első feladatát