Immár bizonyos, hogy nyár végétől bárki megveheti a vadonatúj Tigrát, amely több szempontból is hű utóda néhai látványos névrokonának. Így műszerfalát teljes egészében a Corsától örökölte – akárcsak az elődmodell –, kívülről viszont nyomokban sem emlékeztet arra. Az autó inkább az új Astra és a Speedster közvetlen leszármazottjának tekinthető, az agresszív formaterv azonban immár csupán kétszemélyes utasteret rejt; úgy tűnik, akadt végre egy gyártó, aki belátta, hogy az apró sportkupék hátsó szükség-ülésein szinte sosem utazik senki. Ezek az autók nem is arra a célra készülnek, hogy valaki kirándulni vigye a gyerekeit, hanem sokkal inkább fiatal, egyedülálló vásárlóknak, akik legfeljebb egy partnert visznek magukkal, ehhez viszont elegendő a két ülés is. A hátsó üléssor hiányáért viszont érdekes megoldással kárpótol a Tigra: az autó fémteteje gombnyomásra elsüllyeszthető az alaphelyzetben irdatlanul tágas, 440 literes poggyásztérben. Ilyet már sokat láttunk, de a kis Opel az esetlen ívek helyett meredekre szabta a hátsó szélvédőt, ami a korai roadsterekhez teszi hasonlatossá – meg is választották gyorsan az év kabriójának. A sportülésen trónolva kétféle motort dirigálhatunk majd: a kisebbik, 1,4 literest akár Easytronic váltón keresztül is, míg az izmosabb változat a Corsa GSI 125 lovas 1,8-asát kapja.

Érettségi 2025: itt vannak a magyar nyelv és irodalom érettségi hivatalos megoldásai