A Zeus Tanácsadó Kft. által készített tanulmány szerint a közhasznú társaság közmunkásai „nem keltenek jó benyomást, már elnézést a kifejezésért, de gyakran lumpen csürheként mutatkoznak fényes nappal, a kerület exkluzívabb területein is”. A Köztisztasági Kht. társadalmi pozicionálásának lehetőségei címet viselő, a VI. kerület vezetése megbízásából készült írásos anyag azt is fejtegeti, hogy a köztisztasági munkások feltűnő munkaruhát viseljenek, mert „ennek nem csupán kifelé lehet hatása, hanem belső pszichológiai következménnyel is járhat, ugyanis a közmunkás a feltűnő ruhában a figyelem középpontjában érezheti magát, amitől talán kissé megilletődik”. A tanulmány szerint egy honlapon kellene népszerűsíteni a társaságot. Ezen feltüntethetnék rendszeresen a hónap köztisztasági munkatársát, hiszen „a perifériára szorult emberek jobbik része számára az elfogadottság, az elismerés többet jelent a pénznél”. A közpénzből megbízott tanácsadó cég arra a végkövetkeztetésre is eljut, hogy érdemes lenne megtervezni egy kabalafigurát: „például ilyen lehetne egy jópofa mosómaci, aki még a harmincas-negyvenes generációban is a Mosómaci (helyesen: Mosó Masa – a szerk.) mosodája mese emlékét idézi fel”. A VI. kerületi önkormányzatnál nem árulták el, korábban mennyit fizettek ezért a tanulmányért a tanácsadócégnek, mint ahogy a Zeus Kft. vezetője, Schrankó Péter sem.
Megerősíti a kormány a kis és közepes cégeket - ez a jövő évi költségvetés egyik célja